pátek 31. srpna 2012

Domácí jogurt

Začali jsme si brát čerstvé mlíčko z farmy...a tak jsem se pustila do domácího jogurtu..
Můžu jen doporučit je opravdu vynikající. :)

Dochucený višňovou marmeládou a pár křupinek.

A zde recept:
Čerstvé mléko jsem nechala 2 dny uležet v lednici.Mléko se zahřeje na 70 až 100 Stupňů a teplotu udržujeme 15 minut.Pak mléko zchladíme na 40 až 50 Stupňů a přidáme malí jogurt (já použila activia) a přendáme do jogurtovače a 12 hodin necháme uležet..Jogurt je hotov.


Dobrou chuť :) a pěkný zbytek dne Lenka

9 komentářů:

  1. Tak jen sehnat nějaké to mlíčko z farmy a jdu na to!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsem sklenku na ochutnání--za chvilenku se do něho pustím :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Moje obe deti boli teda aj sú odchované na domácom mlieku aj na kozom . Môžem potvrdiť že lekárku navštevujeme raz možno dva krát do roka ,,,,,,,veľmi dobré nie len pre detičky . Robievam si aj tvaroh , syr a samozrejme jogurty .Urobila ste veľmi dobrú vec ,,,,, domáce je len domáce .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mám vyzkoušený jogurt a včera jsem udělala první tvaroh..Časem vyzkouším i sýr.Doma máme dvě kozy-příští rok budou snad kůzlata a tím i mlíčko :)

      Vymazat
    2. Runoel bolo mi umožnené oceniť blogy ktoré sa mi páčia a ktoré najčastejšie navštevujem .Tvoj blog patrí medzi moje obľúbené aj keď len nedávno objavené. Preto toto ocenenie Liebster Blog udeľujem aj tvojmu blogu :-))) O to s väčšou radosťou že je tvoje prvé. Na mojom blogu máš ocenenie :-))

      http://receptyakeber.blogspot.sk/2012/09/ocenenie.html

      Vymazat
    3. Děkuji..moc moc mě to potěšilo :)

      Vymazat
    4. Niet zač :-) som rada že som priviedla radosť :-)

      Vymazat